• Bij vertrek: afhankelijk van de luchthaven en beschikbare middelen, kan Corendon assistentie bieden zoals vervoer per leenrolstoel of elektrische buggy. Als je een speciaal aangepaste rolstoel hebt, geef dit dan vooraf aan. Indien nodig kan het Contact Center tilhulp regelen voor luchthaventrappen.
  • We vragen je om ruim drie uur voor vertrek op de luchthaven aanwezig te zijn en je uiterlijk zestig minuten voor vertrek bij de incheckbalie te melden.
  • Bij terugreis: onze reisleiding ter plaatse helpt bij het inchecken voor de terugvlucht. Het luchthavenpersoneel verzorgt de aangevraagde assistentie. Na de vlucht begeleidt iemand je vanaf het vliegtuig naar de bagagehal. Als je met een eigen rolstoel reist, kun je deze bij de afwijkende bagageband ophalen.
  • Voor vluchten met Corendon (Dutch) airlines kan je de assistentie aanmelden via fly.corendon.com. Als je met een andere maatschappij vliegt kan je voor het aanmelden van assistentie mailen naar traffic@corendon.nl.