Corendon staat voor een comfortabele en servicegerichte vakantie voor al onze klanten. Wij streven ernaar om passagiers met een handicap of beperkte mobiliteit zo goed mogelijk te voorzien van de juiste informatie. Daarnaast helpen wij graag, waar mogelijk, met het regelen van assistentie. Uiteraard op voorwaarde dat vliegen niet op medisch advies door een arts is afgeraden.
Heeft u een vlucht geboekt met Corendon Airlines (XCof XR) of Corendon Dutch Airlines (CD)? Bekijk dan hier alle informatie over het reizen met een beperkte mobiliteit. Ook vindt u hier informatie over het gebruikmaken van een eventuele transfer bij een beperkte mobiliteit.
Vliegt u met een andere luchtvaartmaatschappij? Dan verwijzen wij u hieronder naar de juiste informatie over het reizen met een beperkte mobiliteit per luchtvaartmaatschappij.
- Reizen met een beperkte mobiliteit – KLM
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Transavia
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Brussels Airlines
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Air Belgium
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Turkish Airlines
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Vueling
Reist u met een beperkte mobiliteit en staat de luchtvaartmaatschappij waarmee u vliegt of het onderwerp dat u zoekt hier niet tussen? Stuur dan uw (aan)vragen over bijvoorbeeld het meenemen van medische bagage, assistentie op de luchthaven, assistentie aan boord en reizen met een rolstoel, scootmobiel, krukken, rollator of gips na het boeken zo snel mogelijk, onder vermelding van je reserveringsnummer, naar bagage@corendon.nl.