Op het vliegveld krijgt u van de reisleiding een envelop met o.a. een uitnodiging voor de welkomstinformatie, informatie over de te boeken excursies en de contactgegevens van uw reisleiding.
De reisleiding komt u, over het algemeen, minimaal 1 x in de week opzoeken in uw accommodatie. Wie uw reisleider is en de tijden waarop de reisleiding aanwezig is kunt u terugvinden op de informatieborden in uw accommodatie. Op dit informatiebord vindt u ook het telefoonnummer waarop uw reisleider te bereiken is in geval van nood. De reisleiding is Nederlands- en/of Engelssprekend.
Indien u de reisleider om wat voor reden ook misloopt of niet aantreft in uw accommodatie, dient u deze te allen tijde in geval van nood of bij problemen te bellen. Indien de reisleiding (tijdelijk) niet bereikbaar is dient u contact op te nemen met het hoofdkantoor van onze lokale agent in uw regio. Het telefoonnummer is terug te vinden op het informatiebord en op uw reisbescheiden.
De reisleiding zal u bij problemen altijd proberen te assisteren. Indien er zich grote problemen voordoen, wordt onze lokale agent ingeschakeld. Onze reisleiders hebben de zorg over een groot aantal gasten. Het kan dus voor komen dat de reisleiding u niet altijd kan begeleiden bij bijvoorbeeld een aangifte bij de politie of een ziekenhuis-/doktersbezoek.
Op verschillende bestemmingen zijn hotels waar geen reisleiding tijdens uw verblijf langskomt. Dit kan te maken hebben met de ligging van de accommodatie in combinatie met een beperkt aantal boekingen voor de betreffende accommodatie. De reisleiding is natuurlijk wel altijd telefonisch bereikbaar voor informatie of vragen. U kunt ook telefonisch excursies boeken bij de reisleiding.