Corendon staat voor een comfortabele en servicegerichte vakantie voor al onze klanten. Wij streven ernaar om passagiers met een handicap of beperkte mobiliteit zo goed mogelijk te voorzien van de juiste informatie. Daarnaast helpen wij graag, waar mogelijk, met het regelen van assistentie. Uiteraard op voorwaarde dat vliegen niet op medisch advies door een arts is afgeraden.
Heb je een vlucht geboekt met Corendon Airlines (XCof XR) of Corendon Dutch Airlines (CD)? Bekijk dan hier alle informatie over het reizen met een beperkte mobiliteit. Ook vind je hier informatie over het gebruikmaken van een eventuele transfer bij een beperkte mobiliteit.
Vlieg je met een andere luchtvaartmaatschappij? Dan verwijzen wij je hieronder naar de juiste informatie over het reizen met een beperkte mobiliteit per luchtvaartmaatschappij.
- Reizen met een beperkte mobiliteit – KLM
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Transavia
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Brussels Airlines
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Air Belgium
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Turkish Airlines
- Reizen met een beperkte mobiliteit – Vueling
Reis je met een beperkte mobiliteit en staat de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt of het onderwerp dat je zoekt hier niet tussen? Stuur dan je (aan)vragen over bijvoorbeeld het meenemen van medische bagage, assistentie op de luchthaven, assistentie aan boord en reizen met een rolstoel, scootmobiel, krukken, rollator of gips na het boeken zo snel mogelijk, onder vermelding van je reserveringsnummer, naar bagage@corendon.nl.