Ik wil mijn hele vakantie annuleren:
Als je je vakantie annuleert, zijn hier bijna altijd kosten aan verbonden. Meer informatie hierover vind je in de Corendon Voorwaarden. Annuleren doe je eenvoudig via mijn.corendon.nl. Hier log je in óf vul je je reserveringsnummer en achternaam in bij ‘Snel reservering bekijken’. Vervolgens open je de boeking die je wilt annuleren. Staat je boeking er nog niet tussen als je bent ingelogd? Voeg deze dan eerst toe. In de app kan dit via het rode kruisje rechts bovenin het scherm. In de browser klik je rechts bovenin het scherm op ‘Kunt u uw reservering niet terugvinden’. Vervolgens klik je op ‘reservering annuleren’. Door hierop te klikken, wordt de boeking niet direct geannuleerd. Je ziet namelijk altijd eerst het bedrag staan dat je aan annuleringskosten kwijt bent. Daarna kun je ervoor kiezen om daadwerkelijk je reis te annuleren.
Heb je aan ons een hogere reissom betaald dan de annuleringskosten? Dan wordt het teveel betaalde bedrag binnen tien werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee je de (gedeeltelijke) reissom aan ons hebt betaald. Heb je minder betaald dan de totale annuleringskosten bedragen? Dan maak je dit bedrag alsnog meteen aan ons over. Voor boekingen bestaande uit alleen een vliegticket, kun je contact opnemen met Corendon voor een terugbetaling van de luchthavenbelasting.
Ik wil mijn vakantie gedeeltelijk annuleren:
Wil je een deel van je boeking annuleren, bijvoorbeeld omdat er iemand uit je reisgezelschap toch niet mee kan gaan? Ook hier zijn kosten aan verbonden. Vraag via de rode button ‘Kunnen wij je helpen’ links onderin het hoofdscherm op Corendon.nl een terugbelverzoek aan. Hierna neemt een medewerker van ons Contact Center contact met je op om de mogelijkheden en kosten te bespreken.