Op de luchthaven van bestemming krijg je van de reisleiding een envelop met onder andere een uitnodiging voor de welkomstbijeenkomst, informatie over de te boeken excursies en de contactgegevens van de reisleiding. Hier kan je eventueel nog een transfer naar de accommodatie en v.v. bijboeken (alleen contant te voldoen).

De reisleiding komt je, over het algemeen, minimaal één keer in de week bezoeken in je accommodatie. Wie de reisleid(st)er is en de tijden waarop hij/zij aanwezig is, kun je terugvinden op het informatiebord of in de informatiemap in de accommodatie. Hier vind je ook het telefoonnummer waarop de reisleid(st)er te bereiken is in geval van nood.

Wanneer je de reisleid(st)er om wat voor reden dan ook misloopt of niet treft in je accommodatie, kun je hem/haar altijd in geval van nood of bij problemen bellen. Als hij/zij (tijdelijk) niet bereikbaar is, kun je contact opnemen met het hoofdkantoor van onze agent in jouw regio. Je vindt het telefoonnummer op het informatiebord of in de informatiemap en op jouw reisbescheiden.

De reisleiding zal je bij problemen altijd proberen te helpen. Wanneer er zich grote problemen voordoen, schakelen wij onze lokale agent in. Onze reisleiders hebben de zorg over veel gasten. Het kan dus gebeuren dat ze je niet altijd kunnen begeleiden bij bijvoorbeeld een aangifte bij de politie of een ziekenhuis-/doktersbezoek.

Op verschillende bestemmingen zijn er hotels waar tijdens je verblijf geen reisleiding langskomt. Dit kan te maken hebben met de ligging van de accommodatie in combinatie met het lage aantal boekingen op dat moment. De reisleiding is natuurlijk altijd telefonisch bereikbaar voor informatie, vragen en het boeken van excursies.